WELKOM OP DE WEBSITE VAN KULTURHUS RABO DE COCER

Over onsHet Kulturhus ligt in het centrum van het dorp Rossum(O). Bekijk deze website om kennis te maken met alle mogelijkheden van Kulturhus Rabo de CoCeR.

Het gebouw heeft mogelijkheden voor veel soorten bijeenkomsten zoals vergadering, cursussen, presentaties, workshops en voorstellingen. Ook zijn daar voor kleine ruimten beschikbaar.

Ook is in het gebouw een eetcafé gevestigd en buiten is een ruim terras.

Verder is in de CoCeR gevestigd: een dorpsbieb, fysiotherapie de Essen, Carint Reggeland en het secretariaat van de Geloofsgemeenschap Rossum.

Ook dit seizoen, 2022/2023 staan we weer voor u klaar. Natuurlijk gelden ook bij ons de Corora maatregelen. Graag ontvangen we u voor een vergadering, voorstelling, repetitie of gewoon om een kopje koffie te drinken.

Hebt u vragen, neem dan contact op met onze beheerder Guus Weusthof. Hij is overdag uw gastheer in het Kulturhus. ‘s Avonds hebben we de groep vrijwilligers die u met de meeste zaken behulpzaam kunnen zijn. Wilt u meer weten? Bel of mail ons.

Het telefoonnummer is: 0541-625824 en het e-mailadres: Afspraken Kulturhus.

OPENINGSTIJDEN:

Maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 22.30 uur. Als er ‘s avonds geen activiteiten zijn dan is de CoCeR na 20.30 uur gesloten.

Rond de (school)vakanties hebben we andere openingstijden.