VEEL GESTELDE VRAGEN
Wat zijn de mogelijkheden in de CoCeR?
Ontmoetingsruimte:
- Startpunt voor een vergadering, cursus, uitvoering of andere activiteit
Theaterzaal:
- Presentaties
- Grote bijeenkomsten
- Cursus
- Filmavond
- Uitvoeringen toneel e.d.
- Vergadering
- Repetitie
- Koffietafel
Kamer 0.1 en 0.2:
- Hier is Fysiotherapie de Essen gevestigd.
Kamer 0.3:
- Momenteel in gebruik bij Carint Reggeland
Kamer 0.4:
- Vergaderruimte
- Dorpsbieb
- Prikpost Medlon
- leslokaal
Kamer 1.1:
- Vergaderruimte boven
Kamer 1.2:
- Kleine vergaderruimte
Kamer 1.3:
- Vergaderruimte
Kamer 1.5 en 1.6:
- Vergaderruimte voor maximaal 40 personen
- Leslokaal voor maximaal 30 personen
- Ruimte voor presentaties
De kleine ruimtes zijn uitstekend geschikt om in kleine groepen te werken. Dit samen met bijvoorbeeld de theaterzaal of kamer 1.5.
Heeft de CoCeR de beschikking over draadloos internet?
Kulturhus Rabo de CoCeR heeft draadloos internet. In elke ruimte is er een goede WiFi verbinding met internet. Er wordt regelmatig aan verbeteringen gewerkt. Om toegang te krijgen tot ons WiFi netwerk, is een wachtwoord nodig. Beneden bij de bar is de toegangscode beschikbaar.
Wat zijn de openingstijden van Kulturhus Rabo de CoCeR?
Kulturhus Rabo de CoCeR is geopend op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur en op maandag t/m donderdag βs avonds van 19.00 tot 20.30 uur of tot het moment dat de activiteiten zijn afgelopen.
Buiten deze openingstijden en tijdens de zomervakantie is de CoCeR op aanvraag open.
Hoe kan een ruimte worden besproken?
Een afspraak kan op verschillende manieren worden vastgelegd:
- door bij de CoCeR binnen te lopen en de afspraak vast te leggen bij de beheerder
- door telefonisch contact op te nemen met de beheerder van Kulturhus Rabo de CoCeR, telefoon: 0541-625824
- via het afsprakenformulier op de deze site
Welke ruimtes kan ik huren, voor hoeveel personen en voor hoe lang?
In Kulturhus Rabo de CoCeR hebben we onderstaande ruimtes ter beschikking.
Beneden:
- de theaterzaal: voor groepen van 10 tot ongeveer 140 personen
- de ontvangstruimte: voor algemeen gebruik
- kamer 0.4: ruimte voor maximaal 25 personen
Boven:
- kamer 1.1: ruimte voor maximaal 10 personen
- kamer 1.2: ruimte voor maximaal 10 personen
- kamer 1.3: ruimte voor maximaal 10 personen
- kamer 1.5: ruimte voor maximaal 10 personen
- kamer 1.5: ruimte voor maximaal 10 personen
- kamer 1.5: ruimte voor maximaal 10 personen
- Kamer 1.6: ruimte voor maximaal 25 personen
- Kamer 1.5 en 1.6 kunnen worden samengevoegd.
Elke ruimte is per dagdeel te huren (een gedeelte van een dagdeel wordt berekend als een dagdeel). De dagdelen zijn: van 8.30 tot 12.30 uur, van 13.00 tot 17.00 uur en van 19.00 tot 22.30 uur.
Neem voor de kosten van de ruimtes contact op met de beheerder.
Zijn er hulpmiddelen beschikbaar?
De volgende hulpmiddelen zijn beschikbaar:
- flip-over
- beamer
- 1 laptop
- wilt u uw eigen laptop gebruiken, neem dat eerst contact op met onze beheerder voor de aansluitmogelijkheden. Het is aan te bevelen om dat ruim voor aanvang van de bijeenkomst te testen.